A hét első napján azzal kellett szembesülnöm, hogy sajnos egyre közeledik a tél. "Kockára" fagytam.
Kedden hamar meglátogattam a szekrény mélyét, előkerült a csizmám, aztán siettem a ruhás üzletbe, és kesztyűt vettem. Így már teljesen felkészültem a hideg télre.
Fontos feladatot kaptam szerdára, főznöm kellet, méghozzá 16 személyre. Sok munkával el is készült a menü: paradicsom leves, túrós puliszka rántottával. Bár a levest kétszer főztem, mivel elsőre belerepült egy doboz gyufa is, a végeredmény, az elmondások szerint, csodás lett. Kis hazai íz nekem is jól esett. 



Erről a hétről a foglalkozás sem maradhatott el, kétszer is voltam a Zay-ban órát tartani, a bentlakó lányoknak. Első órán a végzősökkel beszélgettünk, nagyon érdeklődőek voltak. Élveztem velük a hosszú és interaktív beszélgetést.
A második órán, 30 elsős diákkal, úgy döntöttünk, hogy készülünk a télre, a karácsonyra. Böngésztünk a neten néhány gyönyörű dekorációt, amik közül egyet el is készítettünk. Szebbnél-szebb hópelyhek készültek. Velük együtt én is nagyon jól éreztem magam.


Kreatív és izgalmas hét volt. Már várom a következőt.