Ezen a héten is nagyon jól sikerültek a kézműves foglalkozások. A szerda főleg ragasztással telt, papírgalacsinból és különböző termésekből készítettünk szép képeket. A kreativitásra volt bízva minden. Ahogy én is, a gyerekek is nagyon élvezték.








Pénteken pedig már az iskolakezdésre készülve, ceruzatartókat készítettünk, WC papír gurigákból.





A foglalkozásokon kívül az egész hetem azzal telt, hogy ajándékokat vásárolgattam, mivel péntek délután utaztam haza, és meg akartam lepni szüleimet, hugomat, páromat egy-egy kis aprósággal.Utazásom elég körülményesre sikerült, mivel Püspökladányban kellett felszáljak a pesti buszra, amire 3 órát vártam az országút szélén, a fűben üldögélve. Jó tanácsom az, hogy ezt senki ki ne próbálja, nagyon hosszú és fárasztó az ilyen utazás.Szombat reggelre meg is érkeztem, szerencsére épen és egészségesen. Anyukámék is meglepetéssel vártak engem. Finom házi zöldségek kerültek az asztalra. Nagyon örültem neki.

Minek is pihentem volna egy ilyen hosszú út után, este már bálba kellett menjünk. Sokat táncoltunk, és a szokásos módon hajnalban mentünk haza.Vasárnap is, mire felkeltem nagy meglepetés várt engem, a párom elhozta egy egész napra a kisfiát hozzánk. Most találkoztam Lórikával először. Nagyon mozgalmas és vidám nap volt.




Felejthetetlen és izgalmas hét volt, az bíztos.