Ez a hét otthon úgy elrepült, mintha nem is lett volna.Semmi pihenés, de annál több élmény. Egész héten a pénteki nagy lagzira készültünk. Mindenben segítettem, amiben csak tudtam. Mint például gyűrűpárna, héliumpalack, keresés a városban, stb. Most a Nyíregyházi barátaimnak vásároltam ajándékot, találkoztam otthoni barátokkal, segítettem a páromnak autót szerelni, esténként táncpróbákra jártam, minden perc hasznosan ki volt töltve.

Pénteken eljött a várva-várt nap. Este lagzi. Mindenki arra készült a faluban. Mi is elmentünk kozmetikushoz, fodrászhoz, stb. Jó napnak indult, egészen addig, míg ki nem jöttem a fodrásztól. Nagyon elrontotta a hajam. Majdnem sírtam, de már nem volt mit kezdeni vele. Ezek után csak a rossz következett. A hugom kiöntotte az ételfestéket, csupa narancssárga volt az egész konyha. Takarítás közben a kékszesz is kiömlött, pont apu laptopjába. Akkor már azt hittem sosem lesz vége a napnak, de szerencsére estére minden rendbejött. Gyönyörű esküvő volt. Szép díszlet, finom ételek, jó zene, és a legfontosabb, nagybátyám, Ervin és felesége, Zsófi volt a világ legszebb párja akkor.


Másnap még nem hagytuk abba a bulizást, úgy döntöttünk, hogy felavatjuk a felújított kemencénket. "Kis" vacsora egy "kis" családnak, mellé bor, és jó hangulat.


"Pikk-pakk" eltelt ez a hét is, jó volt.