Ez a hétfő is egy nagygyűléssel kezdődött, majd délután angol óránk volt, melyet nagyon élveztem, és úgy érzem, hogy sokat is tanultam. Aztán jött a kedd, ami egészen különlegesre sikerült, mivel érkezett hozzánk, a Közösségi Házba tíz macedón és tíz magyar fiatal, akiknek különböző érdekes programok voltak szervezve. Mint például rendőrkutya bemutató, fegyverbemutató, ezen kívül a Vöröskereszttől érkeztek segíteni elsajátítani az elsősegély főbb alapjait, és ha kellett még élethű sebet is varázsoltak a résztvevőknek. Érdekes, rendhagyó, és tanulságos rendezvény volt.
A szerdai napot már nagy izgalommal vártam, mivel ekkor volt az első kézműves foglalkozásom a gyerekekkel. Miután mindent előkészítettem érkeztek a gyerekek papírdobozt hajtogatni. Rövid idő után teljesen megnyugodtam, mivel szépen alakultak a dobozaink. A foglalkozás végére pedig gyönyörű, színes alkotások készültek.
A gyerekek nagyon kreatívak, érdeklődőek és szorgalmasak voltak. Jól éreztem magam velük. Aztán nagy meglepetésünkre csütörtökön érkezett kb. 6-8 gyerek, azzal a kívánsággal, hogy dobozt szeretnének készíteni, mert meg szeretnék tanítani azokat a gyerekeket is rá, akik nem voltak előző nap. Kicsit belül büszkének éreztem magam, mert sikerül ennyire felkelteni a figyelmüket.
A pénteki foglalkozásra már több gyerek érkezett. Szép kis masnikat készítettünk papírból, aztán mindenki feldíszítette azokat. Jó hangulat volt végig, a gyerekek ezt is nagyon élvezték.

Ezen kívül, lassan kezdem megismerni Nyíregyházát. A lakásban is már egészen otthon érzem magam, emellett meg minden napra akad érdekesség, mint például, hogy a szomszéd cicája lassan átköltözik hozzánk, mivel mindig nyitva van az ajtó, és nagyon szeret átsétálni, szétnézni, vagy épp aludni egyet az ebédlőben. így került egy háziállatunk is.
Mozgalmas kis hét volt, hamar eltelt, már várom a következőt.