Hosszú autókázás után megérkeztem Nyíregyházára, mely az iskolai évek után, egy egészen új dolgot jelent az életemben. Új helyek, új emberek, új tevékenységek, minden más mint eddig. Megismerkedtem lakótársaimmal, munkatársaimmal, a foglalkozásokra járó gyerekekkel, akik nagyon kedvesen fogadtak, meg a várossal. Kaptam biciklit is, mellyel még kicsit nehezen közlekedek, de remélem lassan megtanulom.
Főbb tevékenységünk az első héten a városnézés, útvonal tanulás volt a Közösségi Házig, a TESCO-ig, főtérig, stb. a legegyszerübbeken már egyedül is eltalálok. Szabi nagyon sokat segített berendezkedni, ismerkedni a várossal, szokni az új helyet. Vásároltunk, fagyiztunk, főztünk,
meg esténként is kijártunk jobbnál-jobb helyekre. Sajnos nem tudok jól angolul, sőt, de Szabi ezen is sokat próbál segíteni.
A Közösségi házban résztvettem a kézműves foglalkozásokon, ahol jobban megismerhettem a gyerekeket. Megvolt az első kézműves órám nekem is, ahol egy kis szörny-könyvjelzőt készítettünk.
Nagyon örültem a gyerekek érdeklődésének, és jól éreztem magam velük. Összefoglalásul annak ellenére, hogy nagyon hiányoznak az otthoniak, nagyon tetszik a város, szimpatikusak az emberek, és úgy érzem, hogy mozgalmas hónapok elé nézek itt, aminek nagyon örülök.